Najčastejšie otázky - FAQ

OBJEDNÁVKY

 

1. Koľko času zaberie doručenie objednaného tovaru?

Ak je tovar skladom, doručíme vám ho spravidla do 24 hodín. Informáciu o dostupnosti a predpokladanom termíne doručenia nájdete pri každom produkte priamo na stránke.

 

2. Aká je cena za prepravu tovaru?

Cena poštovného začína už od 1,50 € a závisí od zvoleného dopravcu. Detailné informácie o cenách dopravy nájdete TU.

 

3. Akými spôsobmi môžem uhradiť svoju objednávku?

Platbu môžete vykonať jedným z nasledujúcich spôsobov: dobierkou pri prevzatí tovaru, platobnou kartou vopred alebo bankovým prevodom. Viac informácií nájdete na stránke TU.

 

4. Je možné prevziať si tovar osobne a skontrolovať jeho stav?

Áno, je to možné. Náš sklad sa nachádza v Nitre na adrese Levická 3. Pri objednávke jednoducho zvoľte možnosť „Osobný odber“. Viac informácií nájdete TU.

 

5. Môžem si objednať tovar telefonicky?

Áno, môžete. Kontakt na našu zákaznícku podporu nájdete TU

 

6. Ako môžem uplatniť svoj zľavový kód?

Ak ste obdržali zľavový kupón, môžete ho použiť v nákupnom košíku v časti „Ak máte kód ku kupónu na zľavu, vložte ho nižšie“.

 

7. Ako si môžem skontrolovať stav svojej objednávky?

Stav vašej objednávky si môžete overiť cez váš účet alebo cez odkaz na kontrolu stavu objednávky, ktorý sa nachádza v potvrdzujúcom e-maile. V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať a informovať sa priamo na zákazníckom servise

 

8. Ako funguje služba Zásielkovňa?

Zásielkovňa je sieť odberných miest po celom Slovensku, na ktorých si môžete osobne vyzdvihnúť svoju objednávku. Po prijatí SMS správy s kódom stačí ukázať tento kód obsluhe na príslušnom výdajnom mieste. Balík si môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia správy. Viac informácií o službe Zásielkovňa nájdete TU.

 

9. S akými prepravnými spoločnosťami spolupracujeme?

Tovar zasielame prostredníctvom rôznych prepravných spoločností, ktoré si zvolíte v poslednom kroku objednávky. Zoznam prepravcov nájdete TU

 

10. Čo robiť v prípade neúspešnej platby?

V prípade neúspešnej platby máte dve možnosti - vrátite sa na platobnú bránu cez váš účet (ak ste registrovaným zákazníkom) alebo cez potvrdzujúci e-mail (pre neregistrovaných zákazníkov). Odkaz na vrátenie sa na platbu nájdete buď pri vašej poslednej objednávke (pre registrovaných) alebo na konci potvrdzujúceho e-mailu (pre neregistrovaných). 

 

11. Môžem nakupovať bez registrácie?

Áno, u nás môžete nakupovať aj bez registrácie. V pokladni stačí zaškrtnúť možnosť „nakúpiť bez registrácie“ a pokračovať v objednávke.

 

REKLAMÁCIE

 

1. Na akú adresu mám tovar poslať späť?

Adresu pre vrátenie a výmenu tovaru nájdete na stránke Reklamácia, výmena, vrátenie.

 

2. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie, výmeny alebo vrátenia tovaru?

Na vybavenie reklamácie máme zo zákona lehotu 30 dní, no robíme maximum pre to, aby bola vybavená v čo najkratšom čase. Doba spracovania reklamácie závisí aj od termínu doručenia balíka kuriérom a aktuálnej vyťaženosti našich kolegov na sklade. Ak si chcete overiť stav svojej reklamácie, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis

 

3. Ako dlho trvá výmena tovaru?

Ak je vami požadovaný tovar skladom, výmena trvá približne 7 pracovných dní od prijatia vášho balíka.

 

4. Môžem tovar vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar je možné zo zákona vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní, no našim zákazníkom poskytujeme nadštandardnú dobu až 30 dní od prevzatia tovaru.. Stačí vyplniť reklamačný formulár, ktorý pribalíte do balíka spolu s tovarom. Viac o reklamácii, výmene a vrátení tovaru sa dozviete TU.

 

Adresa pre doručenie reklamácie v QR kóde:

 

OSOBNÝ ODBER

 

1. Môžem si tovar prevziať vo vašom sklade? 

Áno, môžete. Osobný odber je možný na našom sklade v Nitre na Levickej 3. Stačí, ak v pokladni zvolíte možnosť „Osobný odber v NR“.

 

2. Máte kamennú predajňu?

Nie, kamennú predajňu nemáme.  Prevádzkujeme iba sklad, ktorý sa nachádza v Nitre na Levickej ulici 3.

 

3. Ako zistím, kedy si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Ak si pri objednávke zvolíte možnosť „Osobný odber v NR“, obdržíte od nás informačnú SMS alebo e-mail o tom, že váš tovar je pripravený na vyzdvihnutie u nás na sklade. Tovar budete mať po obdržaní správy rezervovaný 7 dní. Ak si nie ste istí, chcete overiť stav objednávky alebo predĺžiť rezerváciu, neváhajte nás kontaktovať

 

4. Môžem si rezerváciu tovaru predĺžiť?

Po obdržaní SMS správy alebo e-mailu budete mať tovar na sklade rezervovaný 7 dní. Rezerváciu je možné predĺžiť po telefonickej dohode. Kontakt na zákaznícky servis nájdete TU.

 

PRODUKTY

 

1. Ako si vybrať správnu veľkosť vložiek do topánok, pätičky alebo bandáže?

Pri každom produkte nájdete veľkostnú tabuľku, ktorá vám pomôže určiť správnu veľkosť. Porovnajte údaje z tabuľky s vašimi osobnými rozmermi a podľa toho si vyberte správnu veľkosť. Ak by vám objednaný tovar nesadol, môžete ho vymeniť za inú veľkosť. V prípade neistoty ohľadom výberu veľkosti neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.

 

2. Ako si vybrať správnu veľkosť ortézy?

Pri výbere sa riaďte veľkostnou tabuľkou, ktorú nájdete pri každom produkte. Zmerajte si podľa tejto tabuľky rozmery a vyberte si vhodnú veľkosť. Pokiaľ by vám ortéza nesadla, môžete ju bez problémov vymeniť alebo vrátiť. V prípade otázok ohľadom výberu veľkosti kontaktujte náš zákaznícky servis.

 

3. Ako si vybrať správnu veľkosť fixátora?

Pri každom produkte nájdete veľkostnú tabuľku, podľa ktorej viete určiť vhodnú veľkosť. Obvod a dĺžka v tabuľke predstavujú reálny rozmer veľkosti, ktorú hľadáte. Ak máte nejasnosti ohľadom výberu veľkosti alebo potrebujete pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na našom zákazníckom servise

 

4. Čo znamenajú označenia „skladom“, „u dodávateľa / na ceste“, „vypredané“ a „na objednávku“?

Pokiaľ je tovar skladom, znamená to, že ho máme dostupný priamo na sklade a bude vám odoslaný do 24 hodín.

Tovar u dodávateľa / na ceste značí krátkodobo vypredanú skladovú zásobu, ktorá bude čoskoro doplnená. Doba doplnenia závisí od druhu produktu a dostupnosti u dodávateľov. Predbežný termín dodania sa dozviete pri vytvorení objednávky.

Vypredaný tovar je dočasne nedostupný na našom aj na dodávateľskom sklade. V takom prípade odporúčame využiť funkciu „Strážny pes“ – po zadaní e-mailu vám po naskladnení tovaru bude doručená notifikácia. 

Tovar na objednávku značí, že produkt momentálne nedržíme skladom, ale vieme ho veľmi rýchlo objednať od dodávateľa. 

Bližšie informácie o dostupnosti jednotlivých tovarov získate prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. Kontakt nájdete TU

 

5. Čo znamenajú označenia „akcia“, „dopredaj“, „výpredaj“ a „novinka“ pri tovare?

Akcia – produkt je momentálne ponúkaný za zvýhodnenú cenu, často len na obmedzený čas alebo do vypredania zásob. Skvelá príležitosť nakúpiť výhodnejšie.

Dopredaj – ide o tovar, ktorý už nebudeme ďalej naskladňovať. Zostáva len obmedzené množstvo, preto odporúčame s nákupom neváhať.

Výpredaj – posledné kusy na sklade, ktoré ponúkame za zníženú cenu. Výpredaj sa často týka sezónneho alebo končiaceho sortimentu.

Novinka – čerstvo zaradený produkt v našej ponuke. Môže ísť o úplne nový typ tovaru, nový model alebo variant produktu