Reklamácia

REKLAMÁCIA A POMOC PRI PROBLÉMOCH S TOVAROM

 

Nesplnil doručený tovar vaše očakávania? Využite možnosť jeho vrátenia, výmeny alebo reklamácie

 

Nárok na vrátenie zásielky platí pre tovar, ktorý je nepoškodený, nepoužívaný a s pôvodnými obalmi a visačkami.

• Reklamovať môžete tovar, ktorý vykazuje chybu alebo nefunguje tak, ako by mal.

 

Podrobné informácie týkajúce sa vrátenia, výmeny a reklamácie tovaru nájdete v našom reklamačnom poriadku.

 

Čo robiť, ak chcete tovar vrátiť alebo reklamovať

 

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho doručenia

  • Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy – môžete si ho:
    • stiahnuť a vytlačiť, pričom vyplnený formulár priložíte k tovaru, ktorý chcete vrátiť,
    • vyplniť online formulár a odoslať bez potreby tlače. 
  • Tovar zašlite späť nepoškodený, nepoužívaný a v pôvodnom obale vrátane visačiek.

 

Ak sa počas používania na tovare objaví chyba, môžete ho reklamovať v rámci záručnej doby.

  • Vyplňte reklamačný formulár – rovnako:
  • Tovar zašlite na našu adresu. 

 

Tovar môžete vrátiť aj osobne na našom sklade v Nitre – bližšie informácie nájdete TU

 

Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci, pričom cena závisí od aktuálneho cenníka prepravcu, ktorého si pre odoslanie tovaru zvolíte (napr. Slovenská pošta, Packeta, PPL a pod.).

 

V prípade otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať – sme tu pre vás.

 

Adresa pre vrátenie tovaru a reklamácie

Fineola s.r.o. 

ZdravyNakup

Levická 3

949 01 Nitra

Slovensko

 

Telefónne čísla 

+421 911 406 500 

+421 911 406 404

 

✉️ E-mail

info@zdravynakup.sk